Ճաբարային հաշտվետություն

  • Ինչպես եմ մասնակցել հունվարյան ճամբարին
  • Ես հունվարային ճամբարին մասնակցել եմ շատ ուրախ:
  • Ո՞ւմ ջոկատից եմ եղել
  • Ես եղել եմ  իմ շատ սիրելի ընկեր Արմինեի ջոկատից:
  • Տպավորություններ առավոտյան տողանից
  • Ես այդքան էլ տպավորություներ չունեմ տողանից:
  • Ճամբարային օրվա գործունեության մասին համառոտ պատում
  • Մենք ճամբարի ընաթացքում պատրաստել ենք տնակներ , տիկնիկներ , սահնակ էինք քշում  , հեծանիվ էինք վարում , անվաչմուշկներ էինք քշում:
  • Ի՞նչ նոր հմտություններ եմ ձեռք բերել ճամբարի ընթացքում
  • Ճամբարի ընաթցքում  ես սովորեցի տարբեր ծրագրեր :
  • Ի՞նչ կլոր սեղանների, վարպետության դասերի ու համերգների եմ մասնակցե
  • Ես մասնակցել եմ կլոր սեղաներին  , բայց ամնեաշատը ինձ դուր է եկել animato կլոր սեղանը:
  • Ի՞նչ ճամփորդությունների եմ մասնակցել
  • Ես գնացել եմ Ողջաբերդ և  ագարակ այնտեղ շատ հետաքրքիր էր:
  • Ի՞նչ տպավորություններ ունեմ հունվարյան ճամբարից
  • Ես Հունվյարան ճամբարից շատ տպավորված եմ  , որովհետև  կատարել ենք զվարճալի խաղեր և ընթեցել ենք առակները և բեմադրել ենք:
  • Առաջարկներ

 

Leave a comment